Pages

Saturday 5 January 2013

Keychain Gitar Comel


Assalamualaikum...

Nak update gambar Keychain Gitar yang dah lama aku buat...
Tersangat lah comelll pada aku...
Sweet jer :)

Keychain Gitar comel ni aku buat untuk anak2, si Batrisyia dan Zahin
Pastu, untuk Cik Suami terchenta, Nuar
Dan jugak buat adik2 yang aku SAYANG.... Asrol n Kudin

Jom tengok.....

Keychain untuk kamu, kamu dan kamu
yang aku SAYANG :)



Sume gitar tu aku letakkan nama..
Hanya yang kaler biru tu jer takde nama

Memang special sangat2 pada aku
Sebabnya.....
itu adalah GITAR PERTAMA yang aku buat
Memang takkan dijual mahupun diberi pada sesiapa  :)



Keychain gitar comel untuk...
Kudin
NUAR
Asrol

Korang nak jugak Keychain gitar comel ni??
Jom la buat tempahan anda sekarang...

Daaaa... melambaikan tangan






No comments:

Post a Comment

LinkWithin