Pages

Friday 28 December 2012

Bantal Perkahwinan



10.11.12

Cantik tarikh tu kan??
Justeru itulah, ramai betul orang yang mengabadikan tarikh 10.11.12 dalam hidup mereka...
Tarikh cantek dan senang benar nak ingat  tersenyum lebar

Pada tarikh tu jugak,
2 orang mak sepupu n seorg sahabat lamaku melangsungkan perkahwinan mereka
Tapi kedua2  majlis tu memang aku tak dapat nak pergi...
Sorry ye korang... cik suami ai keje.. malaikat

Pening gak pikir hadiah ape nak bagi kat pengantin baru nih ...
Tiba2, tercetus la idea untuk buat bantal kraf n bagi kat dorang..
Tanda kenangan dan ingatan drp aku n family bersempena ngan majlis perkahwinan mereka..

Biar pun baru berjinak2 ngan kraf felt nih...
Aku cuba sedaya mungkin untuk buat yg terbaek dan tercantek tuk dorang..
Moga dorang akan ingat aku bila tengok bantal tu hehe

Jom tengok bantal yang dah aku buat...





Selamat Pengantin Baru Ati & Arm.... Fatin & Sabri




Semoga kekal bahagia hingga hujung nyawa... dan dikurniakan anak2 yang Soleh dan Solehah tepuk tangan tersenyum lebar

Ni pulak untuk sahabat lamaku, Hafizah Zainal
Kenal masa belajar kat ILP dulu...
Memang dah lama tak jumpa dia...
Hanya bertanya khabar melalui facebook n telefon sahaja
Semoga persahabatan kami ini kekal hingga hujung nyawa :)



Selamat Pengantin Baru Fiza & Zali...
Semoga kekal bahagia hingga ke syurga senang



Ini lah tanda ingatan aku untuk dorang..
Nak jugak inteprem nama aku kat bantal kawen tu hehe 
Kot2 la satu hari nanti dorang lupa sape yg kasi bantal cute itu keh3
Aci gitu??? melambaikan tangan


Pape pun, semoga dorang enjoy ngan adiah yang aku beri tu...



Jemari Runcing Menaip : Masa aku buat bantal ni, main hentam kromo ajer... sukati aku jer nak jahit cemana pun, maklum la... Saya Budak Baru Belajar ngeeeee






No comments:

Post a Comment

LinkWithin