Pages

Thursday 20 December 2012

Pencetus Ideaku...



Assalamualaikum w.b.t....

Entry pertama, pembuka bicara blog Safiyya Kraf ni..

Hari ni aku dah berjaya meng'create' blog Safiyya Kraf nih...bersempena ngan handmade produk kraf by Yana @ Marziana

Alhamdulillah, setelah sekian lama tertangguh hasratku nak bukak blog kraf ni, akhirnya berjaya jugak pada hari ini

Bercerita tentang PENCETUS IDEAKU,

Idea nak buat kraftangan Felt ni bermula pada awal bulan oktober 2012 bebaru ni.
Hari tu aku bermesej dengan adikku, Syida. Dia mintak hadiah bersempena konvo dia, katanya nak hadiah yang boleh dibuat kenangan.

Hermmm, pikir punya pikir, tercetus la idea nak beri dia BANTAL... so, aku pun google la..
Terjumpa la ngan bantal kraf felt yang berlambak org duk jual skrg ni.. aku nak buat sendiri memang tade bakat lagi. Jahit baju aku tahu, tapi nak jahit kraf felt nih memang aku tak pandai...

Jadi, aku order je la ngan adik yang namanya Syahirah Hani..
Alhamdulillah, biarpun order urgent, Hani sudi gak terima tempahan aku tu. Terima kasih Hanie.. Dan ini lah bantal yg aku order untuk adikku, Syida.


Comelll kan??



Semoga Syida suka ngan hadiah daripada Kak Na ni...
Sebagai kenangan abadi daripada akak mu ini  :)











No comments:

Post a Comment

LinkWithin