Pages

Sunday 23 December 2012

Angry Bird



Angry Bird..
Dulu memang aku tak tau pape pasal angry bird nih
First time aku tgk gadis2 comel pakai baju gambo angry bird nih,
Terdetik kat hati aku... biar benar awek ni.. harap muka je lawa tapi cam budak kecik
Ada ke pakai baju gambo burung wane merah... besar lak tu gambo burung hehe

Pastu nak di jadi kan cerita, masa aku balik kampung... aku tertengok la patung kecik bentuk burung wane merah diusung oleh anak sedaraku, Danish
Dia duk sebut angry bird... angry bird... masa tu la aku tau nama burung merah tu angry bird hakhakhak

Nak dijadikan cerita pulak... betapa jakunnya aku.. aku ingatkan angry bird nih video kanak2...
Aku pun survey la kat tenet... pening gak masa tu, mana ada video pasal burung merah nih...
Aku pun tanya la ngan akak aku,
Dia pun gitau la yg angry bird nih bukannya video tapi game tuk kanak2 hahahaha
Terserlah benar kejakunanku kihkihkih
Sabo aje lah kan...
Lepas pada tu baru la aku tahu apa itu burung merah @ burung marah

Tapi, aku x berapa suka nak bagi anak2 aku main game nih
Rasa cam tak sonok jer bila tengok binatang yg kaler hijau tu wajah tanpa emosi
Anak2 lak cam duk terikut2 ngan bunyi binatang tu huhuhu

Hokey, panjang lebar lak duk citer kan..
Skarang nak tunjuk gambo nih..
First time aku buat angry bird yep
Hadiah untuk anak2 sedara..
Sekadar tengok tutorial kat blog orang sahaja...
Alhamdulillah menjadi...


Untuk anak sedaraku, Adam n Akif


Siap tulis nama tu...
Untuk Zahin, Danish, Adam n Akif


Untuk anakku, Zahin
dan jugak anak sedaraku,Danish


First time jugak buat mende ni...
Main redah aje... alhamdulillah menjadi... tapi rasanya cam perlu diperbaiki lagi
InsyaAllah akan buat yang terbaik lagi di masa depan


Khas untuk adik bongsuku, Fariha
Harap adik suka cium







No comments:

Post a Comment

LinkWithin